ناهد على مصرية مطلقة أبحث عن شخص جاد للزواج

مصرية مطلقة ابلغ من العمر38 سنة، أبحث عن شخص جاد للزواج



مصرية مطلقة ابلغ من العمر38 سنة، أبحث عن شخص جاد للزواج بشرط أن يكون شاب على مستوى مناسب، مثقف، وسيم، طويل القامة، متحرر فكريا .

انا أحب السفر و الإستمتاع بالحياة والعيش فى مستوى راقى
لا أمانع فى الزواج من رجل خليجى ميسور الحال يقيم فى القاهرة بشكل دائم أو يتردد عليها على أن يتكفل بكامل مسئوليات الحياة الزوجية وان يوفر لى جو مناسب ومستوى مناسب، و أن يكون متحرر غير تقليدى.
احب الاطفال وارغب فى الإنجاب بعد سنة من الزواج للإطمنان على أن حياتى الزوجية تسير بالشكل المناسب 
انا على قدر كبير من الجمال وعلى مستوى مادى وعلمى عالى 
التواصل معى فقط للجادين بالزواج 
إترك بياناتك ووسائل الإتصال ويفضل واتساب 
مع شرح مختصر لحالتك الإجتماعية

14 تعليقًا

  1. إن كنت متزوجة
    فادعو ربى
    ان يرزقك بالذرية الصالحة المصلحة
    وان لم تكونى متزوجة
    فلدينا
    رجال للزواج
    دكتور 40عه
    مهندس 43
    مهندس31
    مدير منطقة تعليمية 54عام
    مدير بالاوقاف 44
    طبيب بيطرى 43
    مدير مدرسة 48
    مقاول 47 و 48
    محاسب مشرف مبيعات 31
    استخيرى واختارى
    00201112847644
  2. اتمنى ةلزواج ظن انسانه تحب الجنس والمتعه٠١٢٢٢٦٨٦٩٣١
  3. تحياتي ليك عندك فيس نتواصل
  4. واتس اب 01200067324
  5. معجب بيكي رياضي ميسور الحال الحمد لله ٤٠سنة ارمل بدون اولاد مهندس بالسعودية واتس 00966543147679 منتظر ردك
  6. معجب بيكى وطريقه تفكيرك واحترم دايما أرائك لو انتى جاده احب اتعرف عليكى٠١١٢١٠٢٠٦٩٠
  7. انا مهندس حديث التخرج مقيم فالتجمع عايز اتعرف عليكي اكثر بريد gigodido50@gmail.com
  8. أنا جاد جدا جدا وبجد عايز أتجوز وده رقمى ٠١١٢٣٢٥٢١٥٧
  9. أنا مصري 60سنةمن القاهرة بصحة جيدة والحمد لله أنا ظروفي على قدى مؤهل متوسط اعمل حر منفصل بدون طلاق فهل اجد من تقبل بي أكون سند لها وتكون سند لي تحياتي للجميع
  10. ريت تجوز واحده عنده شقه او بيت تمليك تكون مطلقه او رمله تجوز ه واحده عيز ه محلل انا موجود دي رقم الواتس 01001375530
  11. 01225708521
  12. ٠٠٩٦٣٩٩٨١٢٣٨٤٥ جاد
  13. خالد من لعراق أعزب وحالتي ماديه زينه ورقب بزاوج من فتات وات ساب ٠٧٨٠٧٢٧٦٠٤١
  14. وليد من اليمن 🇾🇪 احب اتعرف على نسانه تكون بنت الحلال اللي معايا

جميع الحقوق محفوظه© مدونة تتجوزني